dromvilllan.blogg.se

Vi bygger vår drömvilla ett nyckelfärdigt Eksjöhus modellen Prio två

Allrummet

Publicerad 2016-05-02 18:55:16 i Allmänt,

Nu börjar äntligen allrummet se bra ut. Soffan fick nytt överdrag och vi bytte till ett mindre bord! 

Vi fick en fin tavla i inflyttningspresent som ska upp där sen är jag nöjd. Vi fick även en magnolia av min pappa och hans sambo så nu börjar trädgårdsplaneringen på allvar. Jag tycker sånt är så svårt! Vart mår en magnolia bäst? Jag har verkligen inte gröna fingrar. Jag är en sån människa som antingen vattnar ihjäl mina blommor eller glömmer bort dom så dom dör av törst. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-05-09 08:57:08

Tunt med uppdateringar nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Familjen Jönsson

Vi förverkligar just nu vår stora dröm att bygga ett Eksjöhus i modellen Prio två på 144 kvm. Huset levereras 9/11-15 och kommer slutbesiktas 31/3-16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela