dromvilllan.blogg.se

Vi bygger vår drömvilla ett nyckelfärdigt Eksjöhus modellen Prio två

Första gången i huset

Publicerad 2016-01-15 18:14:00 i Allmänt,

Idag när småbarnen hade sovit middag så åkte vi till McDonalds och köpte mat till Stefan och E som jobbar för fullt med att få ut all makadam.
Vilket lyckorus jag kände när jag såg hur fint det blir!
Vi hade turen att få gå in för första gången i huset, byggkillen var där och satte upp plast där väggarna ska byggas.
Han tror att väggarna kommer börja komma upp under nästa vecka.
Jag blev lite förvånad över hur litet huset såg ut inifrån, hur ska alla rum få plats? 😅 men det upplevs säkert helt annorlunda när väggarna är på plats.
Jag försökte fota lite men det är svårt att få någon klok bild som det ser ut nu. 






Kommentarer

Postat av: Sofia Hedström

Publicerad 2016-01-16 13:20:59

Skönt att dom äntligen verkar vara igång! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Familjen Jönsson

Vi förverkligar just nu vår stora dröm att bygga ett Eksjöhus i modellen Prio två på 144 kvm. Huset levereras 9/11-15 och kommer slutbesiktas 31/3-16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela