dromvilllan.blogg.se

Vi bygger vår drömvilla ett nyckelfärdigt Eksjöhus modellen Prio två

Huset

Publicerad 2016-02-14 00:46:15 i Allmänt,

Idag åkte vi ut till huset igen. Min stora förhoppning var att alla väggar nu skulle vara på plats men tyvärr så saknas fortfarande Milos rum och köket/hallen. Visserligen står det i deras plan att dom ska jobba med väggar och elen både vecka 7 och 8 så någon av dessa veckor kommer väggarna komma på plats. Jag är förvånad över hur långsamt  det känns nu i sluttampen. Min bild av de sista veckorna var att det skulle vara lite julafton varje vecka och hända massvis med saker hela tiden. Riktigt så har vi inte upplevt det än. Men vad vi kan se så håller dom sig till sin plan och kommer jobba in i det sista med huset. Jag hoppas så att besiktningen går galant så att vi får flytta in direkt sen. Idag hittade vi vårt badkar i huset :) 
jag tycker det känns litet men det är säkert för att det står som det gör. Burspråket i köket:  lilla badrummet 
Från dörren, man ser verkligen vilken rymd huset får med ryggåstaket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Familjen Jönsson

Vi förverkligar just nu vår stora dröm att bygga ett Eksjöhus i modellen Prio två på 144 kvm. Huset levereras 9/11-15 och kommer slutbesiktas 31/3-16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela