dromvilllan.blogg.se

Vi bygger vår drömvilla ett nyckelfärdigt Eksjöhus modellen Prio två

Kakel och klinkers.

Publicerad 2015-11-02 16:07:00 i Allmänt,

Då har vi äntligen valt kakel och klinkers till hall, kök, tvättstuga och badrum.

Som jag har grubblat men känner mig nöjd nu.
I köket blev det tillslut kristallmosaik.
Vi hade svårt att komma överens men tillslut hittade vi något båda gillar!
Bilden gör det inte rättvisa.
Men jag tror att det kommer se sååå snyggt ut i köket. 
Det är även en bild på klinkersen vi har valt i hall och tvättstuga.

Till stora badrummet blev det en grå fondvägg vid kommoden, golv i samma färg och resterande väggar mattvita. 


Lilla badrummet blev enkelt svart och vitt, det blev inga ränder på väggen.
Vi kände inte att vi riktigt visste vart vi skulle placera dom. 

Så nu känner jag mig lite lättad. Äntligen kan jag sluta grubbla :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Familjen Jönsson

Vi förverkligar just nu vår stora dröm att bygga ett Eksjöhus i modellen Prio två på 144 kvm. Huset levereras 9/11-15 och kommer slutbesiktas 31/3-16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela