dromvilllan.blogg.se

Vi bygger vår drömvilla ett nyckelfärdigt Eksjöhus modellen Prio två

Gräsmattan

Publicerad 2016-05-30 12:33:19 i Allmänt,

Nu är det väldigt tyst här igen. Jag är nyopererad och spenderar den mesta tiden i soffan här hemma. Gräsmattan fick vi avbeställa i sista sekund eftersom bevattningsförbudet trädde i kraft och dem nu ska sänka trycket i kranarna. Så nu blir det ändrade planer och vi ska istället så gräs under hösten. Inomhus har jag inte ens kunnat städa sen jag kom hem ifrån sjukhuset, min superduktiga man sköter hela hushållet just nu och alla fyra barn, han är en stjärna. Men sen ser det lite småkaos ut överallt och det kryper i kroppen på mig. Jag vill bara slita ut dammsugaren och storstäda hela huset. Men jag får vänta tills kroppen är redo och blunda för kaoset lite till

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Familjen Jönsson

Vi förverkligar just nu vår stora dröm att bygga ett Eksjöhus i modellen Prio två på 144 kvm. Huset levereras 9/11-15 och kommer slutbesiktas 31/3-16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela