dromvilllan.blogg.se

Vi bygger vår drömvilla ett nyckelfärdigt Eksjöhus modellen Prio två

Minstingens rum

Publicerad 2016-06-28 19:21:27 i Allmänt,

Tanken var ju att vår minsting skulle få flytta in i sitt eget rum ganska direkt efter att vi flyttat in i huset.. Det gick inte enligt planerna. Hans rum har fått agera både tvättstuga och kontor och jag har inte haft hjärta i mig att flytta in honom i eget rum. Han är ju min lilla bebis och med största sannolikhet min sista bebis, vill ha Honom nära så länge det går. Men idag flyttade vi ut datorn och tvättställningarna och ställde in en tältsäng för på torsdag blir tvättstugekontoret ett gästrum för farmor och farbror Anders. Och jag behåller min bebis vid min säng liiite till



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Familjen Jönsson

Vi förverkligar just nu vår stora dröm att bygga ett Eksjöhus i modellen Prio två på 144 kvm. Huset levereras 9/11-15 och kommer slutbesiktas 31/3-16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela