dromvilllan.blogg.se

Vi bygger vår drömvilla ett nyckelfärdigt Eksjöhus modellen Prio två

Husnummer

Publicerad 2016-02-12 19:16:37 i Allmänt,

Igår när jag gick runt på biltema hittade jag husnummer i alla möjliga former och färger och blev väldigt positivt överraskad av priset! 65 kr/ siffra. Jag fastnade för den här stilen på siffror så den fick det bli. 
Igår fick vi byggplanen mailad till oss av vår byggfirma och kan pusta ut lite, som det ser ut nu så kommer allt bli klart i tid. Vecka 9 kommer målare och köket börjar byggas! Det kommer bli så roligt när vi kommit så långt. Jag tänkte att jag ska visa något av våra tapetval i varje inlägg from nu. Den här tapeten från silent nature boråstapeter har vi valt till köket: 
 Och Alicia får den här som fondvägg i sitt rum. 
Natacha har valt den här ifrån midbec som jag har visat innan: 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2016-02-12 20:51:41

Vad skönt att det rullar på! Blir spännande att följa sista ruschen i huset!

Postat av: Sofia

Publicerad 2016-02-12 22:22:25

Skönt med en plan så ni kan slappna av lite! Väldigt fina tapetval! (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Familjen Jönsson

Vi förverkligar just nu vår stora dröm att bygga ett Eksjöhus i modellen Prio två på 144 kvm. Huset levereras 9/11-15 och kommer slutbesiktas 31/3-16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela