dromvilllan.blogg.se

Vi bygger vår drömvilla ett nyckelfärdigt Eksjöhus modellen Prio två

Så mycket att visa

Publicerad 2016-04-16 20:24:44 i Allmänt,

När vi väntade på att huset skulle bli klart så sökte jag överallt efter bilder på prio2, jag fick aldrig nog och ville bara se fler bilder på huset. Så just nu funderar jag på vad det var jag så gärna ville se så att jag kan visa andra som precis som jag vill se allt :) Idag tog vi iallafall mod till oss och skruvade upp tavlorna som duktiga Malin vinbladh fotograferade på Milo när han var två månader, veckan efter att han var beräknad att födas, det blev bra, så nu ska jag hitta platser till resten av barnaskaran. 
Vi har iallafall helt bestämt oss för att beställa till skåp till tvättstugan nu och eftersom vi började med Vedum så fortsätter vi där och tar ett badrumsskåp  när vi ändå är i farten, någon som har beställt badrumsskåp där för handdukar /badlakan och kan rekommendera något? Såhär ser tvättstugan ut nu, den får även vara skötrum eftersom vi inte ville trycka in ett skötbord på toaletterna :) 
Jag lägger också ut lite bilder på utebelysningen som vi också är jätte nöjda med!  





Kommentarer

Postat av: Sofia Hedström

Publicerad 2016-04-17 17:13:16

Nä bilder kan det aldrig bli för mycket av! :D Vad är det för storlek på armaturerna på fasaden?

Postat av: Sofia Hedström

Publicerad 2016-04-17 17:13:18

Nä bilder kan det aldrig bli för mycket av! :D Vad är det för storlek på armaturerna på fasaden?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Familjen Jönsson

Vi förverkligar just nu vår stora dröm att bygga ett Eksjöhus i modellen Prio två på 144 kvm. Huset levereras 9/11-15 och kommer slutbesiktas 31/3-16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela