dromvilllan.blogg.se

Vi bygger vår drömvilla ett nyckelfärdigt Eksjöhus modellen Prio två

I brist på annat

Publicerad 2015-07-21 19:47:00 i Allmänt,

Såhär mitt i sommaren så händer det inte speciellt mycket i själva byggprocessen så medans regnet öser ner utanför så försöker jag planera inför kommande möbelinköp. Vi behöver en bäddsoffa till barnens allrum som vi kan lägga skånska släktingar i vid besök. Jag har ingen aning om vilket mått som skulle passa in men något i den här stilen tänker jag mig:

 
sen vill vi köpa nytt köksbord. Vi Vill ha ett stort vitt bord i den här stilen:

 
och sen lyckades jag äntligen hitta en kristallkrona till sovrummet som jag ska passa på att beställa nu när den är prissänkt

 

 jag trodde aldrig att jag skulle längta till vintern, men just nu längtar vi så mycket efter vinter och höstrusket när huset kommer till tomten och lillebror kommer till världen. Tiden tycks stå still även om jag vet att vi snart kommer bo i huset med lillebror och undra vart tiden tog vägen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Familjen Jönsson

Vi förverkligar just nu vår stora dröm att bygga ett Eksjöhus i modellen Prio två på 144 kvm. Huset levereras 9/11-15 och kommer slutbesiktas 31/3-16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela